Blogging...??

Kenapa la plak aku tiba2 nak start berblog ni...ape ke heyy nye plak kan...
entahla...bila tgk blog si Eyna Azmi ngak Kak Ila aku agak cemburu, best gak baca blog diaorg, mcm2 cerita...
orang kata blog2 ni leh release tension, kongsi idea, kongsi rahsia (yang baik2 je tau), kongsi duit (sape nak..??) dan dapat duit sampingan, aku ingat nak acu,cuba,try,test..., byk gak idea aku nak kongsi, banyak2kan ilmu, sebar2kan, kalau berguna dan bermanfaat dapat gak pahala kan...

Blog ni for sure not for feeling2 story, semuanya akan berkisar tentang apa yang aku suka buat, apa yang aku tau untuk aku kongsi ramai2....

"tempat untuk luahkan perasaan...???"

xde maknenyeee......!!!, tapi kalau nak berkongsi hal2 gembira apa salahnya kan...hehehe
for sure blog ni adalah tempat untuk meluahkan 'perasan' aku je...hahahahahaha

5 Komentar:

Anonymous February 7, 2011 at 3:57 PM  

merepek la ko jai...suke2 la...luah perasaan la...e2 la..ini laaaa....ape2 don't drink and drive....!!

jai jaibiz February 7, 2011 at 9:46 PM  

alah..blk2 mamat ni gak yg nk komen...hahha....thank you ji...first komen dlm blog aku...hehe

eyna azmi February 9, 2011 at 7:41 PM  

hei ... ko tag aku .... ko pun dah ada blog ...congrates ...moh mengila ngan aku gak ..gila blog ...

eyna azmi February 9, 2011 at 7:43 PM  

jai buka shout box ..nanti senang naikkan trafic

jai jaibiz February 10, 2011 at 10:06 AM  

ohh ok2....thanks...aku ni mana tau sgt, kena mtk tunjuk ajarku sifu ni...

Post a Comment

Iklan Promosi Menarik Terkini...

JaiJaiBiz. Powered by Blogger.

Followers


ShoutMix chat widget