Fanatik Super Junior.....

       Kelakar aku bila ada member nak g konsert Super Junior 19 Mac ni, bukan main seronok dia sampai dh macam melompat2 aku tgk...bila dia tunjuk tiket tergamam gak aku, bior betul kak limah kita ni nak g tgk konsert Super Junior...aku x terkata pe2, memang betul2 fanatik kak limah kita n the geng, abis cek nin ngan si Ayu pun ikut sama....




      Yang pasti memang riuh sakan dua tiga hari nih...dalam FB aku mula la kenakan diorang yg nak pegi tu, bukan pe, diorang berahsia sgt, aku ngenat ler...makin kecoh dibuatnyer...aku kata diorang ni nak g pilih buah hati masing2, diorang pun balas bukan main, ikut rentak aku plak, lagi la haru.....hahaha
  
      Pe2 pun aku ucapkan selamat berbahagia dan berhibur, nak wat camne...masing2 terlepas hospital Tanjung Rambutan...layan je la....compom kak limah kita tu marah kat aku sebab kaw2 aku kenakan diorang...jangan marah aahh...gurau2 ja....hehehehehe

0 Komentar:

Post a Comment

Iklan Promosi Menarik Terkini...

JaiJaiBiz. Powered by Blogger.

Followers


ShoutMix chat widget